dilluns, 3 d’octubre del 2011

MTV O Music Awards 2011

Els MTV O Music Awards tindran lloc per segona vegada aquest any. L'abril de 2011, Tokio Hotel van guanyar en la categoria "Fan Army FTW". I aquesta vegada Tokio Hotel i els seus fans estan nominats una altra vegada en la categoria "Fan Army FTW", podeu trobar tots els candidats aquí. Podeu votar fins el 31 d'octubre. El guanyador serà anunciat en l'espectacle de premis en OMusicAwards.com el 31 d'octubre (1 de novembre a Espanya)! Necessiteu compte a Twitter o Facebook per votar, podeu trobar les instruccions aquí. Per votar ho podeu fer aquí

9 comentaris:

Anònim ha dit...

hola!! fa molt temps que no tinc internet, i de veritat no ho entenc. ser que tokio hotel esta evolucionant, i a mi de fet em segueixent agradant!! pero a totes les webs que vaig, veig que estan mortes i no puc saber gaire be res d'ells!! aqui per el que he pogut llegir encara dieu que tenen molts i molts fans, i on son? aqui no s'en veuen, abans tothom deia que si, sere fan de tokio hotel per sempre i els apoyare sempre!! això on ha quedat? jo m'els estimo cada dia més i la veritat m'entristeix veure tot això tan mort, jo m'els segueixo estiman tant!! espero que no sigui tothom que ha deixat la seva passió per Tokio Hotel!! petons!! ^^

Anònim ha dit...

holaaaa! no, trankilaaaa jaja a mi tambe em continuen agradant, pero no am tanta efusivitat, pero segueixo estimant-los!! ^^
Jo tambe me n'he adonat... tant famoses k erem abans... anessis on anessis, si deies k eres fan de tokio hotel, tothom et reconeixia i ara... U_U pero bueno, jo crec k kuan treguin material nou resorgiran de les cendres!! :D la gent ha deixat de parlar d'ells xk no hi ha gaire a parlar, ni bo ni dolent, pero segur k tornara a ser tema de conversa jajaj no creus? :)

un peto!!

jo espero amb ansietat nou material i nou disc jajaja

Anònim ha dit...

Si noies si! no sou les úniques! Tot i que ja no soc superfan com abans encara em farà il·lusió el CD nou!

Anònim ha dit...

s'ha mort la web? :S a altres llocs veig alguna noticia del pal: han anat a japo! o alguna cosa aixi. Les administradores han deixat la web?
esperem que no...

.

Anònim ha dit...

Hoola! Jo també soc fan però soc més tardana, jo vaig comencar un temps abans del Humanoid peroò sempre vaig preferir els discs antics.

Anònim ha dit...

Benvinguda :)

Ja que no hi ha noticies aqui a la web, deixo aqui un link perque voteu a Tokio Hotel perque pugui obrir els London Olympics Opening Ceremonies ^^

També està Super Junior que estan molt molt bé. Voteu a qui vulgueu, pero ja que som aliens... jajaja
Bon nadal!

.

Anònim ha dit...

http://www.the-top-tens.com/lists/singers-perform-london-olympics-opening-ceremonies.asp

m'havia oblidat del link... jaja

.

Anònim ha dit...

fa pena aquesta web...

Anònim ha dit...

Per l'anònim d'abans, no, no fa pena... simplement es troba abandonada... però no és pas culpa de les administradores! simplement ara els Tokio estan una mica a la seva bola i no hi ha notícies d'ells, però algun dia tornarem a enterar-nos de com els hi va per Los Angeles, o allà on estiguin ;)