dijous, 30 de juny del 2011

NIVEA Poolside Party in Bel Air USA



4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres! Feia moltíssim temps que no sabia res d'ells! No els veieu molt diferents? O només sóc jo?

Va noies! Comentem una mica que la web està perdent vidilla... S'està quedant morta i amb les ganes i el temps que hi dedicaven les administradores... no els hi podem fer això! Tothom a comentar!:)

Anònim ha dit...

Doncs si, s'esta quedant mort...
Pero bueno, si vull saber alguna noticia sempre vinc aqui que es el lloc d'on em fio mes, realment.

I si, estan molt canviats, pero m'agrada el canvi de look. Mes varonils, no?
Ara, el que tambe es veritat es que els trobo mes llunyans. No els sento tan.. aprop com ho feien abans. Igualment tinc un gran record d'ells encara jaja han sigut una part molt important de la meva vida, i sempre tindran un lloc en ella :)

Anònim ha dit...

Si, soc la del 1er comentari i estic 100% d'acord amb tu! Ja no se sap tanta cosa d'ells pero també han estat una part molt important de la meva vida i no s'obliden facilment! ;)

Anònim ha dit...

jo tambe pense que estan super canviats! tambe feia molt qe no sabia res d'ells i m'he quedat molt sorpresa, la veritat xd