dilluns, 10 de novembre del 2008

llista d'avui!

EIIIII!! mireu!! en la llista d'avui hi ha un noi! pobret, estarà totalment rodejats d'adolescents histèriques perilloses.

Fabio, S. Milano, Italy
lorena, c. trapani(sicilia), Italy
Jessica , S. Baunatal, Deutschland
Bianka-Mari, P. Athens, Greece
Vanessa, V. Sion, Switzerland
Lina, J. 27619 Schiffdorf, Deutschland
Liselotte, P. Emmen, Netherlands
Teresa Maria, S. Lisboa, Portugal
Silvia, D. roma, Italy
Stefan, H. Wesel, Deutschland



un peto bunikeees!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

pobret no!!
ja m'agradaria a mi poder-hi anar...
té molta sort de poder-hi anar
segurament serà un dels poquíssims que hi haurà, però bé
també hi ha fans nois jaja
sinó jo no estari escrivint aquí x)

kel

Anònim ha dit...

n'hi ha 2, el Fabio i l'Stefan...
xD

Anònim ha dit...

No totes són fans hisstèriques, pero bueno...
I de pobret res.

Anònim ha dit...

hahaha els tiuus deuen ser emoos!!
o son gays :) o van maqillats
pq els tius q estaven al cncer de TH eren aixi :)

Iris Olea ha dit...

no..
jo vaig coneixer tokio hotel a traves dun amic, qe sempre em reia dell pels posters.. y de gay y emo res xd es un puto pijo (me lestimu mol!xd) qe veu una tia en bikini i es posa perro perro xdd
pubret, qe be qe estic parlan dell(A)
xD

Anònim ha dit...

stefan no es nom de tia? steffani no? O_o ueno, es unisex xd